Retourperiode: We gebruiken een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket kan retourneren zonder enige reden te geven. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.
Retourvoorwaarden: Alle items moeten aan ons worden teruggestuurd in een ongedragen en ongewassen toestand die geschikt is voor wederverkoop met de tags die nog aan de items zijn gekoppeld. Verzendkosten worden niet terugbetaald.
OPMERKING:
Voor items die in de sale zijn, biedt La Panthere geen terugbetalingen, u krijgt hiervoor wel een winkeltegoed.
Retourkosten: Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land waar u uw pakket uit retourneert.
Retour verwerkingstijd: Als u aangeeft dat u een product wilt uitwisselen wanneer u uw terugkeer registreert, gaan we hiermee onmiddellijk aan het werk. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen enkele dagen is voltooid.
We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op uw track & trace die u ontvangt met uw retourzending, kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment op de start van 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank
Retourneert FAQ:
Wat kan ik doen als mijn uitwisselingsproduct niet meer beschikbaar is?
Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. We zullen u een update geven over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retour al hebt gemaakt en het product is uitverkocht, zullen we contact met u opnemen en met u samenwerken om een oplossing te vinden.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour te registreren?
Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice u graag.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?
Helaas gebeurt het soms dat een product beschadigd is tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met u op te lossen. Stuur een bericht naar info@La-Panthere.nlmet een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een oplossing te vinden.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Vergeet niet om uw retour binnen de periode van 14 dagen te leveren voordat de retourperiode afloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de optie om het product uit te wisselen voor een vervanging of een tegoedbon. Vraag ons klantenondersteuningsteam om de mogelijkheden
ReturnPolicy:
Return periode: We have a 14-day return period where the customer can return their package without giving any reason. This 14-day period starts when the package is received. Please note that the return must be sent back to us within these 14 days. Return Policy: All items must be returned to us in an unworn and unwashed condition that is suitable for resale with the tags still attached to the items. Shipping costs are non-refundable. NOTE: For items that are on sale, La Panthere does not offer refunds, but you will receive a store credit. Return Costs: Returns are at your own expense, depending on the carrier and the country you are returning your package from. Return Processing Time: If you indicate that you want to exchange a product when you register your return, we will start working on it immediately. This way we can ensure that your exchange is completed within a few days. We do our best to process returns as quickly as possible. After receiving your return in our warehouse, we will process it within 10 working days. On your track & trace that you receive with your return shipment, you can see when the package has arrived in our warehouse. From that moment on the start of 10 working days. After the refund has been made, you will receive a message about it. Please note that it can take up to 3 days before the refund is visible on your bank
Return FAQ: What can I do if my exchange product is no longer available? Ask our customer service team about the options. We will give you an update on when we expect to be able to deliver the product. If you have already made your return and the product is sold out, we will contact you and work with you to find a solution. Where can I find my order number to register my return? Your order number can be found in the confirmation email you received after placing your order. This is a five-digit code. If you have not received this email correctly, our customer service will be happy to help you. What should I do if a product is delivered defective or damaged? Unfortunately, it sometimes happens that a product is damaged during shipping or production. We are of course happy to resolve this with you. Send a message to info@La-Panthere.nl with a photo of the complaint. Our customer service will work with you as soon as possible to find a solution. What should I do if I want to return my order outside the return period? Remember to deliver your return within the 14 day period before the return period expires. In the unlikely event that this is not possible, we will offer you the option to exchange the product for a replacement or a credit note. Ask our customer support team for the options